צור קשר

טלפון 052-3452465
אימייל mercaz.avi@gmail.com
נחלת ז'בוטינסקי 41 בנימינה

  • White Facebook Icon
  • White YouTube Icon

מעגלי א.ב.י  - לאומנויות ביטוי ויצירה 

מתאים במיוחד לתכנית ההכלה וההשתלבות

(תכנית 1523 במאגר התכניות)

מפגש גיבוש מיוחד בשילוב אומנויות בו נחשפים הילדים לשיח חדש בשילוב של מוזיקה, משחק ותנועה.

מעגלי א.ב.י לגיבוש מתמקדים בשיפור אקלים הקבוצה וזאת על ידי ערבוב הכיתה ובנייתה מחדש ברמה החברתית, הפיזית הרגשית והחברתית.


דרך משחק ויצירה מתאפשר לקבוצת הילדים להתערבב, לפגוש חברים וקולות חדשים, ולמצוא מקום חדש לביטוי. 

השימוש בכלי האומנויות השונים כמו תנועה, אלתור ומשחק, מאפשרים לילדים שוני הצרכים לבוא לידי ביטוי ולקחת חלק פעיל ושווה במרקם הכיתתי, ולשאר התלמידים לקבל את האחר בצורה טבעית ויומיומית, וזאת להנאת כל הכיתה.


לאחר פעילות מעגלי א.ב.י לגיבוש ירגישו הילדים תחושה חדשה של ביטחון , חיבור, גיבוש ושמחה

ניתן לקיים את הפעילות למספר כיתות במקביל בהשתתפות מספר מנחים

להזמנת פעילות  - צור קשר


ניתן לקבל מימון מלא מתכנית ההכלה או תכנית קרב (לזכאים)
 

:מנהלים ממליצים

"היה נפלא לראות מה קרה לתלמידים מול חבריהם לכיתה ובינם לבין עצמם.
ניתן דגש בשיח על עיבוד המתרחש בנושאים שונים: גבולות, כללי משחק, קבלת הפסד, שיתוף פעולה, הקשבה, התמודדות עם תסכול ואי הצלחה, דגש על משמעות וקבלת האחר, יצירתיות, ייחודיות, חשיבות העמידה בזמנים, הפעלת שיקול דעת ופתרון בעיות."

חגית דינלטון, יועצת בי"ס הרעות, כרמיאל.

"התלמידים דיווחו על הנאה ורצון רב לצאת לפעילות ולאורך כל השיעורים שתפו פעולה. ראוי לציין כי התוכנית מעגלי א.ב.י מגוונת ועשירה והמנחה שמעבירה את השיעורים מקצועית והקשר בינה לבין הילדים היה מצויין." 
גלית דוזלי, מנהלת בי"ס צמרות, באר יעקב.

"במסגרת מעגלי א.ב.י, זכו התלמידים לחוות בדרכים אינטראקטיביות ומגוונות חוויה מעצימה ומחזקת מבחינה רגשית וחברתית. הפעילויות השונות זימנו לתלמידים אפשרות להכיר את החוזקות שלהם, להכיר לעומק את חבריהם לכיתה ולגלות את העוצמה של "הביחד".
התלמידים חיכו בכיליון עיניים לפעילות זו, אשר העצימה כל אחד מהם באופן אישי ואת כולם כקבוצה"

מירב בכר, מנהלת בי"ס שביט, רחובות.

"התוכנית נבנתה בצורה הדרגתית בחצאי כיתות יחד עם המחנכת, מה שאיפשר שיח פתוח אמיתי וכן, תוך תחושת העצמה מירבית של כל תלמיד ותלמידה בכיתה.
בנוסף התוכנית היתה תהליכית ולכן התקשורת, תחושת הייחודיות והאמון היוו נדבך חשוב בתהליך הקבוצתי. התהליך היה מגוון במשחק, בתנועה וביצירה"

מורן שחר, מנהלת בי"ס תלמים, באר יעקב.